sobota, 31 marca 2012

UDKA PIECZONE W MARYNACIE Z SOSEM WORCESTER

 
Nogi ,nogi roztańczone
Tańczą tańczą jak szalone
Tralala,tralala ,kto tak piecze  jak ja ;)))
Pieczone udka z kurczaka to praktycznie  żadne zaskoczenie ale ja się właśnie zaskoczyłam smakiem i spowodował to sos worcester.Od jakiegoś czasu robię z nim eksperymenty kulinarne i jestem bardzo zadowolona :)Nie szalałam z przyprawami ,poszłam na prostotę i po mimo ,że danie robiłam błyskawicznie i nie przeleżały nogi w marynacie przez noc to po upieczeniu wyszło pyszne i soczyste mięso.

Przepis na marynatę podam na tzw. oko bo niestety nie zapisałam sobie ile czego dałam ,oprócz oleju i sosu.

PRZEPIS:
1,4szkl oleju
1łyżeczka sosu worcester
sok z 1,2 cytryny ale nie wyciskałam całej
1 cytryna do pokrojenia (te połówkę wyciśniętą też skroiłam)
sól,pieprz ,czosnek,zioła prowansalskie
vegeta

Udka oczyszczone osuszone natarłam mieszanką przypraw 
w misce wymieszałam olej,sos i sok z cytryny 
Włożyłam  nogi do miski i wymieszałam porządnie 
Zostawiłam na 2 godziny bo tyle miałam czasu ale proponuję zrobić to na noc i wstawić do lodówki
Przełożyłam na blachę wyłożoną papierem i wylałam resztę marynaty na udka obłożyłam plastrami cytryny i wstawiłam do gorącego piekarnika na 200stC
Piekły ok.40min do  godziny aż do zrumienienia 

Przepis na ten pyszny obiad dodaję na konkurs jaki jest organizowany na Durszlaku






Posted by Picasa

9 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo apetycznie... I ta przypieczona skórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skórka przypieczona ,ale skubana ciężkostrawna ... :) Nic tylko jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kuraki :):):)

    ja ściągam zawsze skórę z nóg:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uda świetne i soczyste! U mnie też się ściaga skorę z ud:) Uwielbiam potrawy, które przy naszej minimalnej pomocy robią sie same i tak pysznie smakują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Kasiu! Nikt tak nie piecze, ani nie gotuje, jak Ty, a już serniki robisz najlepsiejsze na świecie! ;) A udka wspaniałe, tak kuszą, że zgłodniałam w jednej chwili. Koniecznie wypróbuję! ;)
    Sciskam i całuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tak mi się gęba cieszy:)))))))))))))))))))))))))))Dziękuję:)

      Usuń
  6. Hi hi skórka tylko do wypieku ,ja też zdejmuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi ślinka cieknie na widok tych udek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i równomiernie Ci się upiekły, aż jestem ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam Cię ponownie:)
Będzie mi ogromnie miło jeśli zostawisz swój komentarz,a może kiedyś ktoś z twoich bliskich na niego wpadnie i będzie mu również miło że Cię tu spotkał:)
NA ANONIMY NIE ODPOWIADAM .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...