sobota, 31 marca 2012

UDKA PIECZONE W MARYNACIE Z SOSEM WORCESTER

 
Nogi ,nogi roztańczone
Tańczą tańczą jak szalone
Tralala,tralala ,kto tak piecze  jak ja ;)))
Pieczone udka z kurczaka to praktycznie  żadne zaskoczenie ale ja się właśnie zaskoczyłam smakiem i spowodował to sos worcester.Od jakiegoś czasu robię z nim eksperymenty kulinarne i jestem bardzo zadowolona :)Nie szalałam z przyprawami ,poszłam na prostotę i po mimo ,że danie robiłam błyskawicznie i nie przeleżały nogi w marynacie przez noc to po upieczeniu wyszło pyszne i soczyste mięso.

Przepis na marynatę podam na tzw. oko bo niestety nie zapisałam sobie ile czego dałam ,oprócz oleju i sosu.

PRZEPIS:
1,4szkl oleju
1łyżeczka sosu worcester
sok z 1,2 cytryny ale nie wyciskałam całej
1 cytryna do pokrojenia (te połówkę wyciśniętą też skroiłam)
sól,pieprz ,czosnek,zioła prowansalskie
vegeta

Udka oczyszczone osuszone natarłam mieszanką przypraw 
w misce wymieszałam olej,sos i sok z cytryny 
Włożyłam  nogi do miski i wymieszałam porządnie 
Zostawiłam na 2 godziny bo tyle miałam czasu ale proponuję zrobić to na noc i wstawić do lodówki
Przełożyłam na blachę wyłożoną papierem i wylałam resztę marynaty na udka obłożyłam plastrami cytryny i wstawiłam do gorącego piekarnika na 200stC
Piekły ok.40min do  godziny aż do zrumienienia 

Przepis na ten pyszny obiad dodaję na konkurs jaki jest organizowany na Durszlaku






Posted by Picasa

11 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo apetycznie... I ta przypieczona skórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skórka przypieczona ,ale skubana ciężkostrawna ... :) Nic tylko jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kuraki :):):)

    ja ściągam zawsze skórę z nóg:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uda świetne i soczyste! U mnie też się ściaga skorę z ud:) Uwielbiam potrawy, które przy naszej minimalnej pomocy robią sie same i tak pysznie smakują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Kasiu! Nikt tak nie piecze, ani nie gotuje, jak Ty, a już serniki robisz najlepsiejsze na świecie! ;) A udka wspaniałe, tak kuszą, że zgłodniałam w jednej chwili. Koniecznie wypróbuję! ;)
    Sciskam i całuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tak mi się gęba cieszy:)))))))))))))))))))))))))))Dziękuję:)

      Usuń
  6. Hi hi skórka tylko do wypieku ,ja też zdejmuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi ślinka cieknie na widok tych udek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i równomiernie Ci się upiekły, aż jestem ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zdjęcie zostało wykorzystane przez bar, który kradnie zdjęcia - https://www.facebook.com/barnaklinach/photos/pcb.844266225747820/844265859081190/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem ,pisałam do nich ale oni sobie nic z tego nie robią . Na fb mnie zablokowali i inne komentarze też usunęli i cały czas usuwają .

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...