czwartek, 18 stycznia 2018

Keto pizza


Spód do pizzy
 wykonanie ciasta w TM lub urządzeniu które ma  na dole noże  i poradzi sobie z rozdrobnieniem ewentualnie na drobnej tarce można zetrzeć ser i dokładnie wymieszać.

*Użyłam sera mozarella   w zalewie w torebkach po 125g.
PRZEPIS:
3 kulki sera mozarella
3 jajka
3 płaskie łyżki mąki kokosowej
1 łyżeczka oregano
sól,pieprz ,czosnek do smaku.
Ser miksujemy obr.5 /5sek. (można zetrzeć na drobnej tarce)
Dodajemy resztę składników i mieszamy wszystko  na obr4.aż sie ładnie połączy ok.3-5s.
Wykładamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i rozkładamy cienko na duże koło.
Piekarnik nagrzany 200stC
Blachę na 2 poziom od dołu i pieczemy aż będzie lekko przyrumieniona (Nie patrzyłam niestety na czas)
Na upieczony spód wykładamy co lubimy i podpiekamy aż rozpuści się ser dodany na pizzę ok.10 min piekłam.
Spód zrobiłam 3 godz.wcześniej także można zrobić też dzień wcześniej .Ja na wierzch dałam sos pomidorowy wymieszany z czosnkiem i oregano ,ser żółty,fasolkę smażoną z boczkiem ,trochę fety i  pomidora
Smacznego😀


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...