niedziela, 19 czerwca 2011

JAK SEREK Z TRUSKAWKĄ zostały lodami:)

 
Specjalnie to nie wymyśliłam nic nowego,ale moje najmłodsze dziecię zaprzestało jadać wszystko co białe no może za wyjątkiem mleka bo dodaję kakao,które bardzo lubi lodów które mogą mieć różne kolory i to że nazywają się lody to już czyni je ulubionym deserem malucha.Tak więc przygotowałam deser z serka i podałam jako lody z truskawkami które wręcz uwielbia.Efekt był taki,że zjadł parę łyżek i wygrzebał truskawki po czym stwierdził  "To nie lody to twarozek":)) 
Niemniej deser pyszny i wszystkim bardzo smakował.



        PRZEPIS:
  • 200g serek śmietankowy(ja używam z wielunia"mój ulubiony") 
  • 3-4 łyżki jogurtu lub śmietany np.12%
  • 2 łyżki miodu(można użyć cukru pudru)
Serek,miód i jogurt lub śmietanę lub jak kto woli nawet samą śmietanę połączyć i dobrze wymieszać .
Do szklanki wkładać porcjami pokrojone truskawki i przekładać serkiem.Wierzch udekorować według własnej fantazji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...