poniedziałek, 27 czerwca 2011

LEMONIADA

 
Nie ma chyba nic lepszego w upalne popołudnie jak łyk chłodnej lemoniady.
Przepis prosto z Anglii od mojej przyjaciółki, która to posiada fantastyczną książkę kucharską tzw.biblię, a którą ponoć w każdym angielskim szanującym się  domu można i należy spotkać:) Mam dużo przepisów  z tej biblii kulinarnej i  z których już korzystałam.  Te lepsze i smaczniejsze potrawy,  z wyspy (jak na mój gust kulinarny)postaram się  jak najszybciej  tutaj opisać.A na pierwszy ogień niech pójdzie gasząca ogień lemoniada... 

SKŁADNIKI:)
  

 1L. wrzątku 
sok z 3 dużych cytryn
200g. cukru



We wrzątku rozpuścić cukier i wlać sok cytrynowy. Ostudzić i delektować się smakiem w upalne dni,a nawet mogą to być i noce:)




ps. Dolałam troszkę więcej wody bo dla mnie wg. oryginału jest za słodka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...