środa, 13 lipca 2011

FILET Z INDYKA NA GRZANCE ,co miał być cielęciną:)

Posted by Picasa
Coś mnie ostatnio na stare smaki wzięło.Coraz częściej wspominam moje ulubione dania z restauracji .
Nie jestem tak dobrym kuchmistrzem jak byli pracownicy restauracji ,ale wychodzi mi pyszne papu i w smaku nie różni się od tego co jadałam w lepszych czasach...
Jedyna różnica to taka ,że tam robili to dla mnie a teraz ja robię to dla siebie :)
Dziś serwuję Tzw. Cielęcinę na grzance z tym ,że ja zamieniłam ją na indyka,bo akurat tym dysponowałam.Danie dość szybie w obróbce o ile wcześniej sobie wszystko ładnie naszykujemy.Można zjeść na obiad ,ale bardzo ładnie prezentuje się na proszonej kolacji a co za tm idzie nie jest też ciężkim posiłkiem.Do tego proponuję lampkę wina dla podkreślenia wieczornego nastroju:)

Składniki:
na 4osoby
4filety z indyka lub cielęcina na kotlety
4 tosty
1op.pieczarek
pasztet taki jaki lubimy do posmarowania(ja zrobiłam sama)
sól pieprz,czosnek ewent.vegeta

Najpierw trzeba oczyścić,umyć ,osuszyć pieczarki i jak duże to przekroić na pół 
Pieczarki smażyć na rumiano na oliwie trochę je posolić ,przełożyć do miski i odstawić.


 -Filety rozbić uformować ,przyprawić,smażyć na patelni prawo lewo 
-Tosty upiec w opiekaczu,piekarniku lub na patelni posmarować pasztetem
-Pieczarki jeszcze raz wrzucić na gorącą patelnie i chwilkę smażyć żeby były ciepłe
-Ułożyć na talerzu tost na toście mięso i na mięsie pieczarki.

Podawać z sałatą jaką lubimy ja podałam sałatę z ogórkiem zielonym,pomidorem i sosem winegret na bazie musztardy bo tak najlepiej smakuje.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...