czwartek, 24 listopada 2011

CZEKOLADA NA ROZGRZEWKĘ z chilii i cynamonem

Nic tak nie poprawia humoru jak gorąca czekolada :)
Koto lubi? Kto nie lubi ? Są tacy?


2 szkl. mleka
1 czekolada ( dałam 1,5 )
2 łyżeczki gorzkiego kakao

szczypta papryki chilli 
szczypta cynamonu


W małej ilości mleka rozprowadzić kakao ,resztę mleka zagotować
Wlać kakao i przyprawy
Odstawić i dodać pokruszoną czekoladę ,mieszać aż do rozpuszczenia


do szklanki wlałam zimne mleko( tak ok 1/4 szkl) i ubiłam pianę jak do cappuccino i powoli wlałam gorącą czekoladę.Można ten efekt pominąć nie mniej czekolada jest dość słodka więc można ją sobie mała ilością mleka jeszcze rozcieńczyć.Ja jestem łasuch i jak czekolada to musi być słodka gęściejsza niż kakao a ubite mleczko daje taki efekt:)





Posted by Picasa

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam! A jaki masz piękny zestaw do podawania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domi a dziękuję bardzo,kupiłam kilka lat temu na starociach i w sumie dopiero dzśs mogę powiedzieć że się przydał ,bo do herbaty się nie nadaje ponieważ bardzo się ucho nagrzewa a z łyżeczek nie korzystam , jedynie do dekoracji:)

    Bożena cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę szklaneczkę ale z tym kawałkiem ciacha co widać w tle:) Na pewno poprawiłby mi się nastrój!
    P.S. Piękne łyżeczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima nie ma to jak goraca czekolada :) Ja zawsze dodaje jeszcze smietanke, bo lubie kremowa i gesta.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...