środa, 1 lutego 2012

MUS CZEKOLADOWY Z AWOKADO

Z miłości do czekolady :) Miało być bardziej dietetycznie ale w mojej rodzinie nie da się oszukać na dodatkach dlatego przepis ten zmodernizowałam na potrzeby rodziny.A pomysł na ten deser zapożyczyłam od wspaniałej i pomysłowej DOROTKI 
Dziękuję bardzo:)
WSZYSTKIM NIEDOWIARKOM  DEDYKUJĘ TEN MUS:)to jest jedyny sposób na polubienie awokado!

PRZEPIS:
z tej porcji wyszło mi 6 małych pucharków więc jest to przepis na 4 porządne porcje no może na 5:)


2 szt. dojrzałego awokado
1 gorzka czekolada
5 łyżeczek kakao
2 łyżki miodu
400g jogurtu naturalnego
1 szkl śmietany kremówki do ubicia
1/4 szkl. śmietany kremówki do rozpuszczenia czekolady i kakao
1 łyżeczka cukru pudru do bitej śmietany+szczypta soli
2 łyżeczki cukru waniliowego własnej produkcji(jeżeli nie macie dajcie zwykły cukier + cukier waniliowy do smaku)
trochę chili suszonego dla zaostrzenia


Awokado zmiksowałam z jogurtem
czekoladę rozpuściłam w śmietanie  razem z cukrem i dodałam kakao ,wyszła gęsta papka do której dodałam  miodu i wszystko przełożyłam do miksującego się awokado z jogurtem
Do śmietany dałam szczyptę soli jak zaczęła gęstnieć dodałam cukier puder i chili
Całą masę czekoladową przełożyłam do miski i dodałam 2 łyżki bitej śmietany
Wymieszałam dokładnie i dodałam resztę bitej śmietany i delikatnie mieszając  łyżką aż wszystko się ładnie połączyło.
Wstawiłam do lodówki 

24 komentarze:

  1. Uwielbiam avokado, zdecydowanie bardziej niż czekoladę! ;) Ale mus leciutki i puszysty... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa jestem tego smaku...kocham awokado, ale nigdy nie jadłam go w towarzystwie czekolady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Awokado na słodko smakuje wspaniale. Z czekoladą tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. och zjadłabym takiego musu w ten zimowy poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekolada i awokado to świetna para - robiłam u siebie awokado nadziewane musem czekoladowym - było pyszne.
    Teraz chętnie sięgnę po Twój przepis:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmmm, zaciekawiłaś mnie tym avokado z czekoladą - pytanie czy się odważę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się do awokado przekonać nie mogę... szkoda, że z innymi owocami nie będzie miał takiej odealnej konsystencji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować na bananach ale bardziej wyczuwalne będą niż awokado:)

      Usuń
  8. Uwielbiam avokado, uwielbiam czekoladę,.... uwielbiam Twój mus czekoladowy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę jest pyszny ,nawet ci co nie wielbią awokado dali się przekonać .Naprawdę nie wyczuwa się w smaku Dziewczyny warto choć raz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ciekawość zżera mnie, co to za smak, bo pomysł ciekawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za awokado, ale w tej postaci na pewno mnie przekona;D Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat lubię awokado...ale uwaga...:) dla mnie jest to bardziej warzywo niż owoc ;) I dlatego wykorzystuję go do wytrawnych cudeniek...z deserami prawdę mówiąc nie kombinowałam... Ten mus mnie przekonuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. fiu fiu:) zachwycający deser:) muszę spróbować.ja tam niedowiarkiem nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię wszystko co z czekolady, musy szczególnie, bo to 300% czekolady w czekoladzie :) ale z awokado? Ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przy najbliższej okazji, gdy awokado pojawi się w moim domu - koniecznie będzie na słodko.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...