środa, 4 kwietnia 2012

SPAGHETTI Z CUKINIĄ I TUŃCZYKIEM

 
Wielki Czwartek,Wielki Piątek i pytanie co by tu zjeść? Ja wiem i na pewno powtórzę moją przedwczorajszą kolację na jutrzejszy lub piątkowy obiad .
Bo o ile ja mogę pościć to moje dzieci jednak muszą coś pożywnego zjeść.
Pomysł na to danie podpowiedziała mi Neśka z bloga "Mówią Weki" za który bardzo dziękuję:)
Czasami potrzeba jakiegoś wsparcia nawet przy gotowaniu.:)
na zdjęciu nie widać sosu ale zapewniam ,że jest :)

PRZEPIS
Makron ugotowany al dente
1puszka tuńczyka (miałam w oleju )
1 puszka pomidorów najlepiej krojonych
przecier pomidorowy gęsty (u mnie domowy wyrób)
2 cukinie
1 duża cebula,
czosnek
sól,pieprz,
zioła prowansalskie,tymianek,oregano ,BAZYLIA
ciut vegety 
1 łyżka śmietany
ser parmezan

Cebulę skroiłam w kostkę  ,lekko posoliłam,podsmażyłam dodałam czosnek przeciśnięty przez praskę
Dodałam skrojone w paseczki cukinie i smażyłam aż do ich zeszklenia nie za długo żeby nie była za miękka
Dodałam pomidory i przecier : łyżkę śmietany
Wszystko doprawiłam do smaku przyprawami
 dodałam tuńczyka ,wszystko dokładnie połączyłam
Połączyłam z makaronem i posypałam parmezanem
ŻYCZĘ SMACZNEGO:)




 

Posted by Picasa

7 komentarzy:

  1. O, cieszę się, że smakowało:) Ja lubię jeszcze z puszką pomidorów, ale nawet sam makaron + oliwa + tuńczyk i odrobina twardszego sera, to już pyszny obiadek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie! Smakowity pomysł na spaghetti! U nas też było makaronowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj cos chyba o tym samym myslimy u mnie byla zapiekanka o podobych skladnikach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego spaghetti jeszcze nie jadłam! muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. z cukinią i tuńczykiem, supeR:)
    ps. warto zrezygnować z weryfikacji obrazkowej, bo wnerwia:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...