wtorek, 25 września 2012

CARPACCIO BURAKOWE Z FETĄ ,MIGDAŁAMI I MIĘTĄ


Uwielbiam buraki i to najbardziej  o tej porze kiedy w nich sama słodycz:)
A że gotowałam buraki na zupę  to kilka z nich porwałam na taką szybka przekąskę .Muszę powiedzieć ,że męża zaskoczyłam,był przekonany że to carpaccio z polędwicy.Dopiero jak usiadł do stołu to zasłonka z oczu spadła hihi ale zjadł i polubił;)
Przepisów na tę przystawkę w sieci pełno ale u mnie na blogu nie może jej zabraknąć :)

 PRZEPIS
Buraki gotowane ale nie rozgotowane kroimy w cienkie talarki
ser feta rozkruszamy na burakach
migdały kroimy na cząstki i rozrzucamy na ser.Migdały dałam solone ,bardzo dobrze się wkomponowały smakowo
Całość posypałam miętą ale świetna będzie również  bazylia

SOS:
olej rzepakowy 3 części
ocet balsamiczny 1 część
sos sojowy do smaku
sól ewent.do smaku
pieprz, czosnek 1-2 ząbki

10 komentarzy:

  1. ooo kochana ale cuda wyczyniasz:) buraczki..zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności! Też uwielbiam buraczki, a nigdy w takim wydaniu ich nie jadłam! Pyszna przekąska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta przystawka wciąż na mojej liście do zrobienia. U Ciebie wygląda niesamowicie apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kompozycja, wizualnie i smakowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wieczor , sledze bloga od jakiegos czasu, dziekuje za wspaniale przepisy- szczegolnie na chleby, probowalam chleb z zurkiem rewelacja!moja corka tez bardzo chwalila ,bede zagladac nadal i korzystac z twoich wspanialych przepisow! jeszcze raz bardzo dziekuje i zycze wszystkiego dobrego!Alicja z Gdyni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi się dusza cieszy:)a chlebek żurkowy to mój ulubiony:)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...