sobota, 20 kwietnia 2013

Ciastka owsiane i potrójnie czekoladowe...2 przepisy:)

Bardzo lubię wszystkie ciastka zbożowe ,owsiane a moja córka czekoladowe,więc zrobiłyśmy sobie  którejś soboty popołudnie z wypiekami.Ja Przepis na te ciastka dostałam od Foggi  a córka wyszperała przepis u Asi. Oba przepisy są pyszne ,ja do swojego przepisu dodałam kakao i zamiast 1 jajka dałam 2szt .Nie miałam tez maki orkiszowej więc zastąpiłam zwykłą. Córka nie dała białej czekolady bo nie miałysmy ale zastapiła wiekszą ilością mlecznej.
Ciekawe czy zgadniecie co jest na talerzu obok ciastek? hihi mój synek w ostatniej chwili podrzucił i powiedział,że też musi być .No to jak musi to jest ;))
Miłego weekendu:)

PRZEPIS:
200g miękkiego masła utrzeć z 1 szkl cukru(dałam 100g)
Dodać:
 2 jajka +cukier waniliowy i skórkę cytrynową
1,1/2 szkl mąki orkiszowej lub zwykłej(dałam tortową)
3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sodki
szczyptę soli
2 szkl.płatek owsianych
5 łyżek ulubionych nasion
Ja dodałam dodatkowo jeszcze posiekanych migdałów i rodzynki oraz 2 łyżki kakao

Wszystkie składniki dobrze wymieszać ,zrobić  kulki wielkosci orzecha włoskiego,ułożyć na blasze wyłożonej papierem i rozpłaszczyć łyżką.Piec w 180stC ok 15 min.
Po upieczeniu powinny być miękkie,jak ostygną to stwardnieją  wtedy nie są przepieczone.

 A te są potrójnie czekoladowe ,które moja córka upiekła sama  a  przepis znajdziecie u Słodkiej Babeczki


7 komentarzy:

  1. Mhmm Twoje jakoś tak bardziej apetycznie wygladają niż moje owsiaki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają obłędnie wszystkie po kolei, a już na samą myśl o smaku czekolady ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne - i owsiane, i te mocnoczekoladowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pychota ;p a pewnie kubas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,nie kubas hihi trochę niżej od kubaska:))

      Usuń
  5. jadłabym garściami - oba rodzaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbia ciasteczka owsiane, poczęstuję się i lecę dalej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...