wtorek, 30 sierpnia 2011

Roladki schabowe z bazylią i mozzarellą

Uwielbiam to danie za to ,że w prosty i szybki sposób można zjeść smaczny obiad czy nawet kolację.Roladki można nafaszerować praktycznie czym się chce,ale mnie najbardziej smakują z bazylią .Są delikatne a mięsko nie jest suche .Myślę że będzie smakowało wszystkim mięsożercą :)

PRZEPIS:

8  kotletów schabowych
8 plastrów mozzarelli
1cebula
świeże listki bazylii
świeży tymianek
sól ,czosnek,pieprz
mąka
olej do smażenia(najlepszy ryżowy)


Kotlety rozbić uważać,żeby nie porobić dziur, każdy kotlet doprawić przyprawami
ułożyć listki bazylii 2-3szt w zależności od wielkości lub gustu i smaku gotującego może ich być więcej
Na bazylii ułożyć plaster mozzarelli,położyć kilka igiełek tymianku
 Ładnie zawinąć w roladkę spinając wykałaczką (mam specjalne metalowe)  , obtoczyć w mące i obsmażyć ze wszystkich stron
Przełożyć zawijaski do wyższego garnka ,cebulę zeszklić dodać do mięska

Zalać wszystko wodą tak aby zakryło mięsko,zagotować doprawić do smaku 
gotować ok.30-40min 
Sos można zagęścić jeżeli wyjdzie za rzadki.
Posted by Picasa

4 komentarze:

  1. nie przepadam za mięsem, ale te roladki wyglądają szalenie apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko jadam wieprzowine, ale w tej formie prezentuje sie bardzo kuszaco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Roladki z mozzarellą? Jestem na tak! Zawsze wychodzą pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. monami roladki są apetyczne:)
    Maggie Ja też rzadko ale moje głodomory bardzo lubią:)
    Shaday masz rację :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...