środa, 31 sierpnia 2011

Tarta z łososiem

Posted by Picasa
 Pyszna i pożywna tarta z łososiem,przepis na nią dostałam dawno temu od mojej koleżanki która też uwielbia takie smakołyki co przy minimalnym wysiłku uzyskuje się maximum zadowolenia i satysfakcji kulinarnej.To jest chyba jedna z najprostszych w wykonaniu tart i do tego jeszcze na moim ulubionym spodzie z ciasta francuskiego.

 1op. ciasto francuskie
200g łosoś wędzony(1 paczka)
2 średnie cukinie
4 jajka
250ml śmietany (18%)
  1 pęczek koperku
sól,pieprz 


cukinie pokroić w plastry 0,5cm i wrzucić na wrzątek na 4min, ostudzić
ciasto przełożyć do formy na tarte,widelcem nakłuć ciasto
najpierw ułożyć cukinię potem plastry łososia

śmietanę wymieszać z całymi jajkami dodać koperek sól, pieprz do smaku wylać na wierzch

soli nie za dużo bo rybka jet słona:)

wstawić do nagrzanego piekarnika 200stopni

piec 40min.



2 komentarze:

  1. To coś dla mojej córki, bo uwielbia łososia. Ja natomiast jestem zwolenniczką innych ryb. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna i bardzo szybka tarta:). Połowę zrobiłam według twojego przepisu a do połowy dodałam pieczarki podsmażone z cebulką. Obie wersje pyszne:) Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...