sobota, 3 września 2011

Rolada czyli wielki kotlet mielony


Zrobiłam klopsa albo mega gigantycznego kotleta z lenistwa bo nie chciało mi się stać i lepić małe nadziewane kotleciki.Miały być w sumie ze szpinakiem i fetą takie jak u  Prezydentowej .Obiecałam,że z nią ugotuję tylko się nie wyrobiłam w czasie.Moje nadziałam pomidorami,bakłażanem i serem bałkańskim . Obsmażyłam go ze wszystkich stron ale namęczyłam się przy przekręcaniu tak że lepiej zrobić  małe lub najlepiej włożyć do formy i upiec w piekarniku i tak następnym razem zrobię.Można też zrobić oczywiście małe kotleciki :)Wyszło pycha a najbardziej smakował na zimno do bułeczki z masełkiem .Zdjęcie zrobiłam jak jeszcze był gorący ,ale jak trochę przestygł ser już nie wypływał .

PRZEPIS:

1kg mięsa mielonego (ja zmieliłam łopatkę wieprzową)
2 jajka
1 bułka czerstwa namoczona
1 bakłażan średni
3 pomidory pokrojone w kostkę (bez skóry)
2 cebule
1p sera feta (ja kupiłam w lidlu bałkański)
 do mięsa dodałam sól ,pieprz,czosnek i trochę vegety do smaku
do warzyw dodałam ziół prowansalskich ,czosnek ,tymianek i troszkę soli bo trzeba pamiętać że ser jest też słony

Mięso połączyć z jajkami ,bułką ,cebulą pokrojoną w kostkę doprawić do smaku i dokładnie wyrobić
 Bakłażana pokroić w kostkę obsmażyć na tłuszczu dodać cebulę  i dalej smażyć aż cebula sie zeszkli dodać pokrojone pomidory ,doprawić do smaku i trzymać na gazie  aż trochę odparują płyny
Zostawić do ostudzenia
Posted by Picasa

3 komentarze:

  1. Uwielbiam klopsy. Ale już dawno jakos nie robiłam :)
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności... I ten ser feta... mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale gigant! NA wielkiego głoda :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...