poniedziałek, 17 października 2011

Kotleciki z udźca indycego z fetą

Kotlety z udźca indyczego są bardzo smaczne i nie takie tłuste jak wieprzowe ,więc co za tym idzie są dobre dla osób dbających o linię:)
Miałam je oczywiście zrobić jeszcze z dodatkiem szałwii ale zapomniałam ją wcisnąć w środek razem z fetą .Niestety w pewnym wieku brakuje już lecytynki:))
Dodałam za to przyprawy do shoarmy która bardzo podkreśla smak ale nie dominuje.Lubię tę przyprawę i często ją używam do różnych mięs a a nawet sosów 
Smażyłam oczywiście na oleju ryżowym który ma niską wchłanialność w potrawy ,nie zmienia smaku i oczywiście jest bardzo zdrowy.
Kasiu moja Prezydentowo to jest uboższa wersja twoich wspaniałych kotlecików ze szpinakiem i fetą której niestety nie mogłam wtedy wspólnie z Tobą gotować:)



 PRZEPIS:

1 kg.udźca indyczego bez kości
2 bułki kajzerki wcześniej namoczone
2 jajka
1 duża cebula
sól,pieprz ,vegeta
czosnek
2 łyżeczki przyprawy do shoarmy (opcja
feta pokrojona w kostkę
bułka tarta
Olej ryżowy do smażenia



Mięso mielimy dodajemy odsączoną bułkę,jajka,pokrojoną cebulę 
Dodajemy przyprawy i wyrabiamy mięso bardzo dokładnie jeżeli mięso jest za bardzo zbite dodajmy troszkę wody.
Bierzemy po trochu mięsa i w środek wkładamy kawałek fety,formujemy kotlecika i obtaczamy w bułce tartej
smażymy na rozgrzanym tłuszczu


6 komentarzy:

  1. O kurczaczek, a właściwie idnyCek, haha! :D Ale pyszności wczoraj były u Królowej Pszczół! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, wspaniałe kotleciki :)
    Uwielbiam takie, z indyczka są takie delikatne i aromatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nie jadłam jeszcze połączenia mięsa z serem feta. Będę musiała spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię nadziewane mięsko. Zazwyczaj robiłam z mozarellą, ale z fetą (i szpinakiem) to pozycja warta wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och zjadłabym takiego kotlecika ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne kotleciki!! Zrobię sobie takie, pysznie wyglądają!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...