sobota, 1 października 2011

roladki z ciasta francuskiego z ziemniaczano -pieczarkowym wkładem

 Bardzo przepraszam ,że nie pojawiam się ostatnio zbyt często ale  nie mam czasu ani głowy do pichcenia,a właściwie to powiem, że nawet mi się nie chce i żeby nie moje głodomory to pewno bym nic nie gotowała.Odeszła moja przyjaciółka . Za wcześnie...Nie potrafię się z tym  pogodzić.Dlaczego nie jest nam dane wyczuć zbliżającego się niebezpieczeństwa?Czy tak miało być?
Dwa tygodnie temu piekłam jej rogaliki . A teraz z myślą o Niej robiłam roladki.
Niestety już nie dla Niej ...

.


1op. ciasta francuskiego
500g pieczarek
4 ziemniaki ugotowane
2 cebule
sól 
ser żółty
3-4parówki
jajko do posmarowania


Cebulę pokroić drobno,posolić i  podsmażyć, dodać pokrojone pieczarki(ja starłam na tartce jarzynowej)
Ziemniaki ugnieść i połączyć z pieczarkami 
Dobrze wymieszać masę jak będzie chłodna dodać tarty żółty ser (miej więcej garstkę) 
Rozsmarować na cieście i ułożyć parówki bliżej brzegu 
Zawinąć w roladę boki zlepić 
kroić po ukosie i układać na blasze wyłożonej papierem
Posmarować górę i boki roladek rozbełtanym jajkiem
Piec ok.40min w 180stC. (po 20 min sprawdzić bo każdy piekarnik inaczej piecze)


6 komentarzy:

  1. smutno tu dzisiaj.. dużo siły Ci życzę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co się czuje, gdy odchodzi bliska osoba... I żadne słowa w takiej chwili nie są na miejscu... Trzymaj się i bądź dzielna!
    Pozdrawiam serdecznie:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi bardzo. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi przykro, niestety pewnych rzeczy nie potrafimy przewidzieć, dużo siły Ci życzę i wiary, że Twoja przyjaciółka jest w bezpiecznym miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł na przekąskę imprezową - zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...