wtorek, 27 marca 2012

ŚLEDZIE PO TATARSKU OD OLI...mojej siostry:)



Nie lubię albo nie przepadam za śledziem w śmietanie,zjem w oleju z apetytem i różnymi innymi dodatkami ale za solonymi w śmietanie  nie przepadam I moja siostra, chyba  którejś pięknej Wielkanocy lub Bożego Narodzenia  wjechała na stół z tymi śledziami:)I na te śledzie czekam i czekam z utęsknieniem  rok w rok bo  tylko w święta smakują mi najbardziej.
Od lat śledzie robi   siostra ,bo tylko w jej wykonaniu najbardziej mi smakują i z wielkim słoikiem do mnie przyjeżdża  i nie ma w koło osoby ,która by zjadła i się nimi nie zachwyciła. Do  nich ziemniaczki w mundurkach i... niebo w gębie:)


PRZEPIS:

4 podwójne śledzie marynowane(czyli 8 płatów)
1 śmietana 18%
2 jabłka 2 cebulki
2 ogórki kiszone
2 łyżki majonezu
sól,cukier,pieprz,do smaku

Śledzie  pokroić 
Jabłka zetrzeć na grubej tartce lub pokroić w kostkę
cebulę i ogórki skroić w kostkę
Połączyć wszystko razem ze śmietaną i majonezem
Doprawić do smaku 
Przełożyć do słoika  a na drugi dzień paluchy lizać:))





Posted by Picasa

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe śledzie. Przepadam za takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym się na nie załapała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam śledzie, robię podobnie i też zawsze z marynowanych płatów;) Pyszne, zjadłabym sobie! Pozdrowienia dla Siostry - za śledzie, Hej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śledzie pyszne ,skusili się na nie nawet ci co twierdzili że nie lubią śledzi.Ja już się nie mogę doczekać:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...