poniedziałek, 16 kwietnia 2012

PIECZEŃ Z BIAŁEJ KIEŁBASY


Przed świętami mąż mój osobisty został tak zaczarowany w sklepie przez skuteczną panią sprzedawczynię ,że zamiast kupić biała kiełbasę tę co zwykle kupował to  za namową właśnie tej pani kupił inną z nieznanej mi dotąd firmy która ponoć tak smaczna miała być,że lepszej nie jadł .No w ustach się miała rozpływać.Nie powiem zapach nawet przyjemny ,ale zawartość tej kiełbasy to ...MASAKRA.Rozpływała się i owszem ale już na talerzu i niemiłosiernie też tłusta była.A ponieważ nie lubię marnować jedzenia przerobiłam na tzw pieczeń z jajkiem i dało się zjeść.Niemniej zdaję sobie sprawę ,że jakbym ją zrobiła z tej mojej ulubionej to pieczeń by wyszła jeszcze smaczniejsza.
Mąż miał oczywiście następny kurs do sklepu ,ale już kupił tę co zwykle:)
Pani z ...tego sklepu powinnam była w sumie podziękować osobiście bo gdyby nie jej kubki smakowe hihihi pewno bym nie upiekła tej pieczeni:) 

PRZEPIS:
8szt białej kiełbasy
bułka tarta jakieś 2-3 łyżki
2 jajka surowe
jajka gotowane na twardo (u mnie 5szt.)
przyprawy jakie lubicie ja dałam dużo majeranku +czosnek ,sól,pieprz,
sos sojowy i sos worcester do smaku

Kiełbaski musimy wydobyć z osłonek
bułkę namaczamy w wodzie(bułki oczywiście mniej lub więcej wszystko zależy od rzadkości kiełbasy ,ale nie przesadzajcie z ilością)
mieszamy wszystko  bardzo starannie doprawiamy do smaku
Wykładamy połowę do długiej blaszki wysmarowanej i oprószonej bułką tartą
Układamy po długości gotowane jajka
Przykrywamy drugą połową mięsa i wyrównujemy górę mięsa
Wstawiamy do gorącego piekarnika
170stC ok.70min na drugim poziomie z funkcją "pieczenie na ruszcie z obiegiem powietrza" Ale jak nie macie takiej funkcji w piekarniku to z pewnością wystarczy pieczenie góra dół
  mięsko po upieczeniu powinno odstawać od ścianek foremki
Wytopi się też sporo tłuszczu ,ja ten tłuszcz wylałam .



Posted by Picasa

3 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...