piątek, 22 czerwca 2012

PROSTA SAŁATKA MAKARONOWA Z WĘDZONYM KURCZAKIEM

Bardzo dobra i pożywna sałatka  ,taka którą  ostatnio mogę jeść na okrągło.Prosta  do zrobienia , najlepiej smakuje lekko schłodzona .
PRZEPIS:
Ugotowany makaron
2 nóżki wędzone z kurczaka
1 duża cukinia
1/2 małej kapusty pekińskiej
1 słoik selera z zalewy
szczypiorek

Makaronu użyjcie tyle żeby go było widać w sałatce
Nóżki obrałam i skroiłam w małe kawałki
Cukinię starłam na tartce w paseczki
Seler odsączyłam na sicie
Kapustę  i szczypiorek skroiłam
Wszystko wymieszałam i zalałam sosem
SOS:
Majonez i śmietanę 1:1 wymieszać z 1-2 ząbkami czosnku i doprawić solą i pieprzem.
Wstawiamy na jakieś 30 min do lodówki



4 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...