czwartek, 19 lipca 2012

SPAGHETTI a'la MANIEK...czyli syn gotuje:)

 Ten makaron to wariacja mojego syna:)Tak ,tak moje dziecię czasami robi takie pyszności jak jest głodny a ,że głodny jest wiecznie bo sportowiec , wiec mam zamiar wykorzystywać ten jego głód bo tak miło jak ktoś ugotuje .W końcu podane pod nos zawsze lepiej smakuje prawda:) Tylko jeszcze mógłby po sobie sprzątać;).
Nie powiem ile czego użył bo sam nie pamięta ,zazwyczaj wszystko co robi to na smak a muszę przyznać ,że potrafi łączyć smaki.Chłopak na wydaniu ,są chętne hihi:)

PRZEPIS:
śmietana 36%
mleko 
2 jajka
curry przyprawa
sól,pieprz,czosnek susz
1 duża cebula
szynka 
ser żółty
makaron


Najpierw podsmażył cebulę i szynkę na oleju ryżowym
wlał śmietanę rozrzedzoną trochę mlekiem doprawił przyprawami i gotował chwilę żeby sos lekko zgęstniał (nie trzeba dodawać mleka nam po prostu zabrakło śmietany na taka dużą porcję )Curry dodał sporo bo ona tworzy smak.
Na koniec dodał 2 jajka rozbełtane i trzymał dotąd na gazie aż się całość zagęściła ale nie ścięła w jajecznicę
posypał zółtym serem i wymieszał razem z makaronem
No cóż nie jest to dietetyczna potrawa ale syn trenuje i powiada że jako sportowiec potrzebuje tego i owego przed lub po treningu. Raz na jakiś cza to i ja też potrzebuję choć coś ostatnio daleko mi do trybu sportowca;)




8 komentarzy:

  1. No pychota po prostu:-) Mój też potrafi i robi to bardzo chętnie:-) I chętna jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że ze mnie też sportowiec, to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro śmietankę rozrzedza mlekiem to nie lepiej po prostu użyć 18% zamiast 36%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam dlaczego daliśmy mleka (w przepisie powyżej) zabrakło nam śmietanki;)

      Usuń
  4. Czyli ma talent po Mamusi;) Pycha! gratki dla syna za takie pyszne spaghetti;) ;;

    OdpowiedzUsuń
  5. mniem mniam, ale bym chętnie takie zjadła...

    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  6. No to niezły kucharz z Twojego syna, takiego apetytu sobie narobiłam, że zaraz pewnie będę musiała iść i coś zjeśc :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...